Scoren met offertes

Super praktische incompanytraining waarin jouw team ontdekt hoe slimme woorden, grote resultaten opleveren.

Alweer een 'nee' op een veelbelovende offerte?

Opnieuw een potentiële deal afgeketst?
Blijvend lage hit rate?  

Dat kan anders. Zeker als je weet hoe het beslissingsproces in het brein werkt én vooral hoe je dit proces kan beïnvloeden.  

Tijdens deze incompanytraining 'Scoren met offerteteksten' onthul ik slimme technieken om winnende offerteteksten te schrijven. 

Een van de allereerste dingen die ik je vertel, is dat je het woord 'offerte' direct en overal moet schrappen. Waarom? Omdat het woord 'offerte' prijspijn in het brein veroorzaakt. En zodra er prijspijn ontstaat,  neemt de kans op een 'nee' toe.

En zo zijn er nog 101 manieren om het brein positief te beïnvloeden en de salesresultaten te verhogen. Zo kan 1 letter jouw conversie met 35% doen toenemen. Laat je 1 leesteken weg, dan stijgt de omzet met 8,5%. Zo simpel kan het zijn.

Goed om te weten: jouw salesprofessionals hoeven niet te veranderen in professionele tekstschrijvers. Zolang zij maar weten welke (en wanneer) neurocopywritingtrucs kunnen worden toegepast in offertes. En precies die tips deel ik tijdens deze training.

Scoren met offerteksten



  • Hogere hitrate
  • Tijdwinst
  • Professionelere uitstraling


Scoren met offerteksten

Je kan je focussen op dat deel van het brein waarmee jouw prospects bewust keuzes maken. Bijvoorbeeld door met allerlei specs te strooien en in te spelen op de ratio.  Of je richt je op dat deel van het brein waarmee 95% van de beslissingen worden gemaakt. Ook door jouw prospects. Hoe je dit doet?

  •  zet aandacht in als codewoord.
  •  doe de lezer pijn.
  •  creëer herkenning.
  •  pas prijspsychologie toe.
  •  speel in op de emotie.
  •  benut sociale bewijskracht.

Laat geen winkansen meer liggen. Tijdens deze training neem ik jou en jouw team mee in de wondere wereld van neurocopywritingen deel ik wintechnieken voor offertes.

Voor iedereen die wil scoren met offerteteksten. Denk bijvoorbeeld aan:

Salesprofessionals

Ondernemers.

Accountmanagers.

Scoren met woorden

Na 9 jaar marketing ik mij sinds 2011 volledig op tekst.  Ik schreef duizenden wervende en overtuigende teksten voor onder andere iAmsterdam, Rijksmuseum en GoodHabitz.

Ik ontdekte dat je al met 1 letter extra jouw resultaat kan boosten. En schreef 4 boeken waaronder 'De 7 magische woorden', over alledaagse woorden die jouw tekst kunnen maken of breken.

Als ervaren neurocopywriter deel ik nu mijn kennis als spreker en trainer. Ook ben ik Cialdini Certified Coach en Ethical Influence Practioner.

Vrijblijvend kennismaken

O ja, als je een trainer zoekt die een standaardverhaal afdraait over het schrijven van offerteteksten dan ben ik niet je vrouw. Recht voor z’n raap? Ja, dat ben ik wel.


Ervaar het door nu een kennisafspraak te plannen. De eerste afspraak is altijd gratis. Dus kies jij een moment dat past in jouw agenda? Dan spreken we elkaar snel..
Plan zelf een afspraak