De 7 magische woorden; nu bestellen 

paperback 27,98 p.s. 
Ja, ik wil 
via Managementboek
e-book 17,98 p.s. 
Ja, ik wil 
meteen in jouw mailbox
eerste 50 pagina's 
Gratis downloaden 
als voorproefje

Tekstschrijvers en marketeers opgelet: het boek is een echte 'truc' voor jou! 


Als jij een professional bent die woorden inzet om lezers te overtuigen, dan is dit boek een must read. Waarom? Omdat het jou helpt bij het schrijven van slimme teksten en zo jouw resultaten verhoogt. En na het lezen van dit ‘goochelboek’ kijk je nooit meer op dezelfde manier naar tekst. Gegarandeerd.

Daniëlle van Rijen

copywriter Satdesign

"Ik onderschat nooit meer de kracht van 1 enkel woord."

Nicol deelt in ‘De 7 magische woorden’ haar trukendoos met ons als lezer. Ze laat zien hoe je met de juiste aanpak doeltreffend je doelgroep beïnvloedt. Er zijn slechts 7 simpele woorden voor nodig. Die, als ze juist worden toegepast, een enorm effect hebben. Als copywriter weet ik 1 ding zeker: ik onderschat nooit meer de kracht van 1 enkel woord.

Bastiaan Vercouteren 

blogger en blogtrainer

"Ik durf geen zin meer met 'maar' te beginnen…"

Wat zijn de 7 magische woorden?
Logische vraag. De 7 woorden onthul ik in het boek op bladzijde 7. In de hoofdstukken daarna leg ik jou uit hoe de >35 beïnvloedingstechnieken werken die erachter schuil gaan. Ook deel ik bergen voorbeelden, cases en praktische tips. Zo ontdek je precies hoe jij elk woord slim kan toepassen en waarom dit woord jouw resultaten verhoogt.

Sommige mensen noemen mij een woordgoochelaar

Deze mensen hebben gelijk. Ik geloof dat woorden iets magisch hebben. En ik weet dat door te goochelen met woorden het onmogelijke mogelijk kan worden. Zo laat ik door de inzet van 1 woord mensen aan een paars konijn denken. Zet ik de boel op z’n kop om resultaten te verhogen. En ik ontfutsel mijn lezers een jawoord door simpel te schrijven. Bloedmooie assistentes in glitterpakjes, of een toverstaf? Niet nodig. Het enige wat ik inzet zijn doodnormale woorden. Doodnormale woorden die ik op het juiste moment op de juiste plek gebruik. Hierdoor kunnen neuromarketingtechnieken, beïnvloedingseffecten en overtuigende methodes hun werk doen. Zo wordt het brein beïnvloed en stuur ik het gedrag van de lezer. Linea recta richting de conversiebutton.

Mijn goochelkunsten zijn niet aangeboren. Het was een kwestie van veel lezen, leren, schrijven en schrappen. Inmiddels houd ik mij al meer dan 20 jaar bezig met het schrijven van overtuigende teksten. In 2011 startte ik een tekstbureau gespecialiseerd in teksten binnen arbeidsmarktcommunicatie. In 2022 koos ik ervoor om het bureau te verkopen aan een contentorganisatie. Zo kan ik mezelf als zelfstandig trainer, spreker en auteur volledig richten op psychologie in tekst. Ik geef mensen de voorzet zodat zij kunnen scoren met woorden.