Woorden hebben iets magisch. Terwijl jouw publiek op het puntje van z’n stoel zit laat ik hen ontdekken:
wat de 7 magische woorden zijn.
hoe jij deze 7 magische woorden succesvol inzet.
waarom goochelen met woorden een conversieboost oplevert.
Woorden hebben iets magisch. Terwijl jouw publiek op het puntje van z’n stoel zit laat ik hen ontdekken:
wat de 7 magische woorden zijn.
hoe jij deze 7 magische woorden succesvol inzet.
waarom goochelen met woorden een conversieboost oplevert.
Toch gedaan hè? Ik heb zojuist bewust jouw onbewuste brein beïnvloed. Dit deed ik omdat ik de kracht van het magische woord niet aan wilde tonen. O ja, omdat is ook een magisch woord. Waarom? Daarom.
Sommige mensen noemen mij een woordgoochelaar. Tijdens de keynote, break-outsessie of inspiratiesessie tover ik 7 magische woorden uit de hoge hoed. Da’s natuurlijk leuk, alleen heeft jouw publiek bar weinig aan de woorden op zichzelf. Dat is alsof je ze een professionele goocheldoos geeft maar niet vertelt hoe de trucs werken. Of een IKEA-pakket in elkaar laat zetten zonder een handleiding.
Daarom deel ik niet alleen de 7 magische woorden. Ook onthul ik de geheimen, principes en methodes die schuilgaan achter deze woorden. Zodat alle aanwezigen direct na de keynote, break-outsessie of inspiratiesessie direct invloed kunnen uitoefenen op het gedrag van de lezers.
verhalen met o.a.:
marketeers.
communicatiespecialisten.
tekstschrijvers.
met 1 woord het verschil maakt.
het onmogelijke mogelijk maakt.
slim schrijft voor meer conversie.
HelloFlex Group
Technical Valley
Aaltje Vincent & company
Aukje Oostendorp
De leukste sessie die ik heb bijgewoond!
"De leukste sessie die ik op Content Conference 2022 heb bijgewoond. Leuk en met veel enthousiasme gepresenteerd. En daar komt geen maar achter."
Sommige mensen noemen mij een woordgoochelaar
Wat ik daar zelf van vind? In elk geval deel ik de mening dat woorden iets magisch hebben. En dat je door het toveren met woorden veel kunt bereiken. Zo laat ik mensen door het juiste woordgebruik denken aan een paars konijn en voorkom ik prijspijn bij lezers van offertes. Versterk ik (werkgevers)merken en verhoog ik de resultaten. Mijn credo? Met de juiste woordkeuzes beïnvloed je jouw conversie.
Uit ervaring weet ik wat de kracht van een goede tekst is. Over ervaring gesproken, deze deel ik graag met anderen. Zeker met jullie team. Daarbij steek ik mijn enthousiasme niet onder stoelen of banken. Je merkt het vrij snel als ik 7 magische woorden uit mijn hoge hoed tover. Daarbij kan het zijn dat ik op een tafel ga staan of een breinbotsing veroorzaak. Sowieso onthul ik hoe David Copperfield het Vrijheidsbeeld liet verdwijnen toen ik nog een meisje van 7 was.