Een gewone vacaturetekst moet beter
De arbeidsmarkt is krap. Krapper dan krap. En dat blijft nog wel even zo. Hoe kan je juist nu die schaarse kandidaat verleiden om te solliciteren op jouw vacature? Het kan door net even die extra stap te zetten en bewust het onbewuste brein van jouw doelgroep te beïnvloeden. Zo krijg je zelfs in deze arbeidsmarkt latent werkzoekenden in beweging.
Tijdens deze unieke masterclass staan de 7 beïnvloedingsprincipes van de wereldberoemde sociaal psycholoog Robert B. Cialdini centraal. Benieuwd welke beïnvloedingsprincipes dat zijn? Sociale bewijskracht, autoriteit, schaarste, wederkerigheid, consistentie, sympathie en eenheid
Ik laat je zien hoe jij de 7 beïnvloedingsprincipes kan toepassen in de vacaturetekst. Ondertussen passeren ook andere neuromarketingprincipes en wat magische woorden de revue. Denk aan altercasting, gaze cueing en de Type Token Ratio-formule.
Deze masterclass is bij uitstek geschikt als je een verdiepingsslag wil slaan met jouw vacatureteksten. Het is dus géén basistraining om te leren hoe je een vacatureteksten schrijven. Zo'n basistraining kan je trouwens wel bij mij volgen in de vorm van een incompany training en individuele e-learning.